Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta myšlenka je správná a až obdivuhodně prostá.

Ty chceš kasu naplnit. OK. A já, který ji plním chci, aby z ní peníze které do ní dám odcházely transparentně a hospodárně.

Takže obě strany zavedou stejnou evidenci - TEČKA.

   

Až budeš souhlasit, budu souhlasit i já.  Oba máme stejný cíl. Ať se nekrade.

0 0
možnosti

v jádru souhlas, jen žádná evidence státních výdajů jako další státní softwarová zakázka, stačí trasparentní účet (nebo účty ministerstev) ;-)

1 0
možnosti
Foto

Muhehe, checht! A teď mi ukažte jednoho, jediného politika, který pro to zvedne pěst. (Nápad jistě dobrý, ale neproveditelný.) ;-D

3 0
možnosti

chcete seznam těch, kteří pro to zvednou prostředníček? ;-)

0 0
možnosti

Souhlas, ale kdo by to prosadil? Žádný z úředníků neušije bič sám na sebe....stát, úředníci a celý systém je nastaven tak, aby buzeroval občana a ti co systém upravují si jen snaží po dobu svého působení co nejvíce pomoci, vytvořit si "strýčky" a připravit si příjmy na dobu, kdy už tam sedět nebudou.....pokud se dobře podíváte, tak na kšeftech spolupracují lidé, kteří se politicky nesnesou, docela v pohodě. A teď, "babo raď!"

5 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1038x
Dobrý den, jsem student vysoké školy. Žil jsem 1 rok v zahraničí. Velmi se zajímám o ekonomiku, politologii, mezinárodní vztahy, historii, finanční trhy a trochu i psychologii.

Seznam rubrik